Påsklov.

Truddilou!
Nu är det påsklov, det är så jädrans skönt! Igår var Ramels inklusive Agnes på middag hemma hos oss, lite trevligt. Vi kollade igenom mina lådor och hittade massor med gamla saker. Men så hittade vi ochså massor av solglasögon. Haha! Såklart tog vi massor med kort. Jag har blivit helt inne i bildprogrammet pixelmator som är ett jättebra program för oss med mac-computers.
Så nu har jag såklart gjort massor med bilder, och här kommer några:


Ser man på, jag hänger i Frejas tunga.



Agnes, Freja och Felicia sitter på makdånaldsgubben :)


Jag tycker att jag har en bedårande fin bild-rock på mig.

Dannielle sitter på min rosa axel.


Haha, lite funny var det faktiskt.


Två nyinköpta brillor från The US :D


Såklart hittade vi min första glasögon, Runda och fina. Haha.


Första bilden som gjorde mig besatt av pixelmator.





I love you, and you know it. Puss.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad roligt att du har updaterat blogg lite oftare pa sistone Sofia1 Bilderna ser jattecoola ut! Jag ar mitt uppe i att kopa en ny MacBook jag med! Puss och kram pa dig! <3

2009-04-29 @ 03:57:50
URL: http://www.annaouchterlony.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0