Cry baby, cry.

Tjabbalabba!
Nu ska jag snart gå och lägga mig och läsa min deckare som jag inte fattar så mycket av ännu. Idag har jag städat, rummet var ett mess i morse men nu ser det galant och fint ut! Sen har jag bara tittat på Gossip Girl och One tree hill, de två favoritserierna. Har gråtit en massa nu när jag har kollat på One tree hill, jag får inte berätta nu för Agnes men jag måste. Det är en som dör. Jag är på säsong sex nu. Finns det säsong sju?
Åååå jag blev så ledsen, det är så sorgligt. Man kan inte, inte gråta, hehe.
Jag älskar dem här serierna, jädrans vad bra dom är!!

One tree hill


Gossip Girl



Pusser

Kommentarer
Postat av: andrea

älskar dom serierna men hr inte kommit så lång i one three hill, vem dör:S?

2008-10-29 @ 10:50:18
URL: http://andreajoanna.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vill du verkligen veta? :)

2008-10-29 @ 12:51:18
URL: http://sofiaspixlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0